Tuesday, February 3, 2009

Today at 03.02.2009

Salam pg selasa,

hmmm...ni br lepas bekfes makan bihun goreng....ngan air HL marigold coklat...2, 3 ari ni cuti diet lintang pukang tapi tak over sangat lintang pukangnye..still lagi ok la...sebab perut kita tak berapa betul lagi...cirit birit dah baik..gastrik plak datang...so memang kena jaga sangat makan sekarang ni...dan sekarang ni kita rasa badan dah ok sket..kurang termengah2...agaknye sebab workout kot...dukung adik pun dah kurang lenguh..dulu dukung sekejap dah tak larat..mungkin bdn dah fit sket kot ahaks...

apapun kena banyakkan usaha lagi kearah mendapatkan berat badan ideal...insyaAllah la kan..nak seribu daya tak nak seribu dalih..hr ni kurang sket kerja kot...kerja kita dah settlekan...jumaat lepas ..okla ek..setakat tu je..

see u in next entry..bye

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin