Wednesday, February 18, 2009

Tonight is 18.2.2009

Selamat malam pada semua,

Ni tengah2 rehat selepas workout...hr ni pun tak de apa2 yang menarik..cuma hari ni 1st time makan oat..pada org lain mungkin kata..apa ke halla dia ni..makan oat pun nak citer..heheh..tp biorler ...ni 1st time tau makan oat..clap clap for diri sendiri..kerana dah boleh makan oat..sebelum ni pernah try..pak sedara yang kenalkan..hehe...lepas tu dah tua reta baru nak makan oat..harap2 tak terlambat..tp kita makan oat ngan kicap..hik hik hik..sedap laaa.....macam bubur nasi heheh,....so boleh try..pastikan kicap tu kicap manis...ehhe...yela nak bagi tekak suka ni..kenala buat something kan...hehe...

so esok oat lagi tapi nak masak ngan susu pulak hubby pun nak bawak bekal oat jugak heheh....
bagusla...at least boleh jaga kesihatan..ni dah 2 minggu tak sentuh nasi lemak, mee goreng dan apa yang sewaktu dengannya..boleh pun kan..hehehe...

okla yang tu je..see u all in next entry ..nak settlekan baju anak2 untuk esok..plak ..ok bye...






2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin