Tuesday, July 21, 2009

Today at 21.7.2009

Salam pg selasa,

hr ni rasa ngantuk, act hr2 pun ngantuk..sebab dah tak cukup rehat skrg ni...yela travel dari KL - Putrajaya ..dan dr putrajaya ke Kl..sungguh meletihkan huhuhu....nak buat camne dulu yela bujang...pastu muda(cewah muda) heheh....yela lapor diri masa umur 25 thn..stamina pun still lagi ok...skrg ni dah 32 aduilaaa...ade unsur2 kepenatan di situ...tp mula2 memang penat...tp skrg ni cam ok la sket..badan dah mula adapt dan ringan sedikit...dan nak beritahu berat yang payah nak turun...kita punye berat turun 1kg hehhehe...so ok la kan travel walaupun tak workout.

Sebenarnya kita banyak pikir lately, yela dengan nak pindah lagi...skrg kuarters tu tengah dalam penyelenggaraan...tiba2 BPH(bhg pengurusan hartanah) nak buat penyelenggaraan..kuarters tu baru nak masuk 5 thn huhuhu...semuanye menyerabutkan kepala...aduiiii....semua nye datang sekaligus tu yang pening tu huhuhu....

okla u ols, yang tu jela nak citer,..citer pasal tension..sorila kengkawan ye..huhuhu..

okla bye...hehe





3 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin