Wednesday, September 7, 2011

saya sangat bersyukur

Alhamdulillah pada raya tahun ni saya sangat bersyukur kerana saya masih lagi boleh merayakan aidilfitri bersama anak2 saya....

walaupun ujian ramadhan hari tu..iaitu awatif accident banyak melemahkan semangat saya pada mulanya namun alhamdulillah...Allah memudahkan segala2 nya...awatif ada memberitahu saya sebelum kejadian hari tu..iaitu sehari sebelum...dia ada memberi sedekah ke dalam tabung kat sekolahnya...pada bulan puasa yang lalu..saya memberi dia duit belanja rm1 sehari...jadi duit itu tidak dibelanjakan malah diletakkan ke dalam tabung sedekah di sekolahnya....syukur alhamdulillah mungkin sebab amalan awatif yang sedikit Allah menyelamatkan dia di dalam accident tempoh hari...

apapun saya sangat2 bersyukur .....Aminnn






0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin