Tuesday, February 14, 2012

sakit2 badan

saya sangat pelik dengan diri saya skarg,...saya akui kebelakangan ni saya agak stress dengan apa yang berlaku lately, tapi terimala dengan senyum...

saya duk kaji kenapa la badan saya sakit2...dulu tak dela sakit2 badan sangat....

agaknyaaa,...

sebab saya dah start masak ari2....(uikkks orang lain masak ari2 pun tak heboh cam ko huhuhuhu)....anak2 suka makan kat umah...sebab kata diaorang ummi masak "sedappp" sangat..statement azzahra tak boleh blahh...

pastu agaknya tak cukup tido....

tp saya rasa saya ni.....sebenarnya dah tak fitttt huhuhuhu......nak buat workout still tak leh nak buat sebab ada anak kecik....huhuhu

habis tu bila saya nak fitkan badan saya...ahkak jillll tolonggg(geng2 diet tau siapa jill ni huhuhu)


0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin