Tuesday, January 21, 2014

Saya tak sihat

Salam u ols...semalam saya mc..demam....cuaca kat terengganu, mendung dan berangin..tak tahan saya ...malam2 sejuknya melampau2...last2 minit baru saya demam....saya ingatkan antibodi saya kuat hahah.last2 tak tahan jugak..so mc la saya semalam...hari ni masuk kerja....

bila dah lama cuti kerja pun berlambak la kan...jadinya duk menahan sok sek hidung,...dan kepala kadang2 blur...buatla kerja yang duk ada ni...

nanti kita update lagi ye,...dah tak de mood ni bye bye

2 Lovely Comment:

Unknown said...

Salam, cantiknya blog ni, rasa nak ubah blog akak tu jd mcm ni pulak tapi takde masa dan tak pandai pula.
Tak sihat ye, bnykkan rihat dan mkn ubat.

vogue2704 said...

hehe..template ni saya suruh orang buatkan saya tak sempat nak godek..cuma tambah baik mana2 saya buat sendiri...haah flu teruk ni rasa cam nak buang pastu masuk balik huhuhu

Blog Widget by LinkWithin