Monday, September 8, 2008

Today at 08.09.2008

Salam,

Hr ni isnin..alahai malasnye...la...ngantuk pun ade ni..ni bukan monday blues..memang aku yang blues hehe..hr ni hr yang ke 8 dah puasa kan..dah seminggu dah...ade lagi 22 hari lagi,...dah tak lama dah ..kita nak sambut aidilfitri..rasanya tahun ni kita sederhana je...sebab hubby pun tak nak buat baju melayu nak pakai yang lama...baju baru pun tak nak beli..sebab dia kata banyak lagi kemeja dia yang tak dipakai2...hehe..bagus tul hubby aku ni..aku jugak yang habiskan duit..heheh....kita plak..nak aim satu lagi baju hehe..kalau tak baju kurung..mungkin jubah...hehe...utk kerja pun sama...kuih raya semua dah tempah...apa lagi ek...mungkin nanti nak beli canister...yela..untuk letak kuih kat umah kita percaya ke tak..sepanjang beberapa tahun raya ni..kita tak de balang kuih raya sebab nya raya kat kg..kalau org datang hidang je dalam pinggan heheh..memang teruk..thn ni proper la sket kan..hehehhe....ok la dulu ek...nanti2 la plak hehe

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin