Wednesday, February 4, 2009

Perbualan awa di petang hari

Balik2 semalam..amik diaorang terus gi makan
on the way nak ke tempat makan tiba2 kat belakang..dia cakap..sebab masa tu dia tengah minum air kotak tea chrysanthemum

awa: bestnye air ni, bila minum air ni..perut awa dah tak buncit dah
Umi gelak2 je sambil tgk abah
abah: betul ke awa?
awa: betul..kawan awa cakap...awa dah kurus ..
abah: abah sejak kawin ngan Umi, hari2 minum air teh buncit jugak perut...
umi: hehehe, awa tu gemuk..(saje nyakat dia)
awa: mana ade?? awa kurus la..
abah: tu..adik tu yang kurus..awa gemuk,
awa: tak, abah, awa, umi kurus..
abah: kalau umi, abah, awa kurus adik tu apa? melidi?

perbualan tu berlarutan sampai la merajukla awa org cakap dia gemuk..skrg ni kalau kita workout dia pun sibuk sama..tp dia banyak duduk atas sofa..warming up je dia ikut ehhe

2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin