Monday, June 7, 2010

Hr ni hr isnin

Salam semua,

saya malas buat kerja hari ni boleh???? sebab saya puasa hari ni ,...huhuhuhu apa la kena mengena..dah dekat kul 12 ni..saya dah pikir nak makan apa karang ni huhuhu...apa ye nak makan?

esok saya out ke sarawak...1st time nak pi ni..huhuhu..(tetiba tukar kita jadi saya heheh)
dan hr ni hubby cuti hantar adik ipar daftar ke USIM, dulu kakaknye belajar kat USIM ni adik nya plak hehe...anak kita pun dah paham dah..Dia boleh kata ...hari ni nak antar Su Yati pi tempat Cik Idah belajar ...Cik Idah dah habis belajar dah dia kata hehe...pandai plak dia pikir. Anak sedara kita pun baru daftar kat UIA semalam...so harap2 anak sedara kita Muhammad Ariff Imran berjaya dalam asasi ni..dan adik ipar kita Nurhayati Mohamad berjaya dalam Tamhidi(asasi) USIM. Lepas ni boleh sambung degree...

Okla ye..out dulu..see u in next entry








2 Lovely Comment:

attyfir said...

selamat ke sarawak..

~Ummi Mujahid~ said...

ma.. ariff dpt uia ke??
my cousin pun dpt uia gak.. dia ambil sains kemanusiaan.. arif??

Blog Widget by LinkWithin