Friday, July 22, 2011

banyak benda berlaku lately

Saya mengaku saya bz tahap ultraman sekarang ni...orang lain weekend leh berehat di rumah, tenang2kan diri, tapi bukan saya....kadang2 weekend saya even weekdays saya sangat bizi....weekend ....dengan anak tuisyen, pastu dengan agenda yang tidak diduga ...dan hari ahad...dengan ada kelas kadang2 tak pi pun...dan sekarang ni saya nak exam final...jadi saya sangat2 la penat....dengan baby ammar bangun setiap jam ataupun bangun dalam 2, 3 kali tiap2 malam dengan menangis cam dia sangat2 lapar...sangat menduga kesabaran saya...huhuhu

tp apa yang saya buat..kat opis saya tetap ceria..walaupun di dalam hati tuhan je tahu....kadang2 saya sangat give up...sebab saya terlampau penat..bila balik ke rumah....ammar tak leh berenggang langsung...letak je atas tilam dia menangis..tugas saya mendukung nye bergilir2 dengan hubby...tapi ammar memang tak nak berenggang ngan saya kalau saya ada kat umah..jadi akan meriba sambil bukak buku atau netbook sampaila dia tertido...bila dia tido baru la leh letak...pastu kadang2 malam pun saya ada kerja..jadi terpaksa tinggalkan ammar ngan hubby dalam 2, 3 jam....

saya cuma rasa berbaloi tak dengan apa yang saya lakukan sekarang...dengan saya sangat penat ...mujo alhamdulillah saya still leh fokus kat opis...dan ceria sentiasa mcm org tak de masalah ..hmmmm..itu saje nak citer..sekadar luahan perasaan



3 Lovely Comment:

Puteri Satu said...

ammar breasfeeding ke...??? atau formula milk..?

vogue2704 said...

formula milk ..dia dah tak nak bf dah kak puteri huhuhu

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

leez yg m'dengor & m'baca pun dah terasa tempias penat tuh! hu3..

Blog Widget by LinkWithin