Friday, July 8, 2011

saya tak sampai hati

Hari tu saya ada bukak blog yang selalu saya bukak...dah lama pun blog dia berada di dalam blog list saya....kita pernah berjumpa jugak di dunia realiti...cewahhh..tp saya pelik...bila jumpa je...dia mcm tak nak tegur saya...saya kalau orang tak nak tegur dah la kan..saya nak tegur jadi segan huhuhu.....lepas tu saya tengok blog saya sudah tidak ada dalam blog list nye...(apa hal plak la ko nak sentap cik vogue ehhhh...suka hati la dia nak remove ke apa)....huhuhu bukan nak sentap..tp saya pelik ..apa la saya buat kat dia...huhuhu...saya ni susah hati bila saya tak tahu apa kesalahan saya....huhuhu...

tp cuma saya tak sampai hati la nak remove blog dia even sesapa pun...bila ia sudah berada di blog list saya...camtula blog list nye tidak akan berkurang even akan sentiasa bertambah hehehe....bila saya suka saya add aje..hehe....so kesempatan ni....saya minta maaf jika ada kelakuan saya yang menyinggung hati sesapa huhuhu sangat tak best..bila saya boleh tegur kat luar saya ni entahlah Allah bg kelebihan akan ingat muka orang tu walaupun saya tak tahu nama ..hehe..tiba2 orang tu cam tak kenal saya plak takpela..mungkin rupa saya asyik berubah kot hmm....



0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin