Wednesday, May 23, 2012

kepentingan menjaga kulit dan kesihatan dalaman


salam....

hari tu ade dengar ceramah kesihatan kat hotel nilai, adalah doktor tu bgtau...dia kata kalau wanita berumur 35 tahun dan ke atas collagen dia semakin lama semakin hilang wah takut tu...bukan takut tua...tp disebabkan dah amik opsyen 60 thn nak la sihat kata kooo....

jadi saya tengah mencari2 produk untuk kesihatan dalaman dan juga luaran....skin care plus makanan kesihatan dalaman...banyak dah saya cuba.macam2 brand..tp saya skrg saya dah jumpa...anda bila lagi?? (huhuhu macam iklan..sila baca macam pakcik menang moto ) hahaha

product skin care skrg adalah MARY KAY...saya sangat2 suka sbb kulit muka saya semakin ok bila guna MARY KAY...untuk make up...

saya gunakan MAC  dan untuk kesihatan dalaman..jeng jeng jeng....




saya menggunakan semula NR.....saya dah amik since anak dara...tp on and off hari tu saya guna jamu lain..tp entah camne saya terasa nak guna semula NR...dan saya sangat2 puas hati...




0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin