Monday, May 28, 2012

model2 tudung huhuhu

saya balik kg khamis baru2 ni....sangat la penat saya rasa...balik pg sampai dalam kul 6 rumah MIL...sebab amik adik ipar kebetulan dia kena masuk IPG semula setelah habis KPLI J-qaf dia...so amik dia dulu kat air putih kemaman.... pung pang makan seme....pastu balik ke rumah saya...saya rasa dah 4 bulan tak balik kot ke terengganu...saya bz ...plus hubby pun bz....so...masa ni je ada...untuk balik kg.....

jumaat tu befday mil...so kitaorang decide nak ke pasar kedai payang...nak gi cari kain batik yang opismate hubby pesan plus cari present....so kitaorang beli kain je...tinggal jela kan bebudak ni kat umah..penat kot nak bawak..cam2 nak nanti....huhuhu lagipun nak cepat hubby nak kejar solat jumaat....

so bila sampai rumah ...ni la jadinyaaaaa......anak2 ku ni sudah jadi model tudung kakak sepupunya...yang makeup kan..dan pakaikan tudung huhuhu...sukaaa sangat la anak2 ku itu hahahha..so malas nak letak caption tengok jela ye

















itu sajaaaa

0 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin