Friday, September 19, 2008

lawatan ke Tugu negara

Lawatan yang tak di sangka2..dah 6 thn duk kat KL..baru nak melawat tugu negara koooo hehehe....
tadi balik dari Rawang...gi rumah sedara kat sana...ade hal sket..balik2 hubby kata dia kena habiskan minyak kereta sewa ni sebab malam ni nak hantar..luckily, kete pun dah siap..dah gi amik dah kul 5 tadi hehe...jadinye ni proses untuk habiskan minyak kereta yang disewa tu...hubby ajak pi Tugu negara..dah lama dah hubby ajak..kali ni baru menjadi..mula2 plan nak pi tasik perdana.last2 pi tugu negara



ni kat depan...tempoh lawatan dia kalau tak silap tadi..7:00am-6:00pm..kalau tak silap la..hmmm


3 tingkat eehe...dr kecik sampai ke besar hehe..ade sama tak muka hehe



ni la tugu negara...br 1st time tgk live hehe...


terasa semangat patriotik bila sampai ke sini..hehe..


alamak..tak nampak lak tulisan dia hehe


ok yang tu je la ek..ramai tul org datang melawat..berapa bas ntah tadi...banyak nye pelancong luar negara...

4 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin