Sunday, September 21, 2008

Menu berbuka hari ke 21

Nila menu berbuka puasa hari ni hari ahad 21.9.2008 hehe...cuma masak ketam masak lemak cili api hehe..semalam dah terliur tgk ketam kat kedai jual brg basah..apa2 pun amik gak 2 ekor..anak2 tak makan ketam...umi ngan abah je la..diaorang makan nasi lauk sardin...nanti nak ajar jugak la diaorang makan makanan laut macam ni...senang nak gi makan seafood hehe..adik tu dah pandai makan udang..ketam ni kita belum lagi ajar hehe



keseluruhan menu..hehe...


ni la dia ketam masak lemak cili api..kalau sapa2 terliur..sila masak sendiri ye hehehe...puas hati dapat makan ketam..kalau kat luar sekor pun dah berbelas2 ringgit kalau masak cam ni ...hmmm....jadinya kenala kita masak sendiri ..hehe...


ade lagi 8 hari ye...dah tak lama dah..kita nak menyambut hari raya...hiks ....mesti dah ade yang balik kg awal2 ni..hehe....apapun pandu cermat jiwa selamat....

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin