Friday, September 19, 2008

Today at 19.09.2008

Salam pg Jumaat.

aduiiiiiii ...kan awal2 beraduh..sebab apa..semalam petang balik..2 2 lif rosak...sakit ati tak? sakit kan....naikla tangga ke tingkat 10..dah pening2 lalat dah kita ni..hubby la kena dokong si kecik..tu..kesian dia..dah la puasa..naik tangga....sampai2 atas..kaki cam dah lenguh sangat..hubby nak buat camne kan..dia dah penat..sampai tertido..tp kita tak leh la nak tido..kena masak lagi ko...masak pun simple2 aje..masak nasi goreng(ade lebihan nasi goreng yang bila punye tak ingat) heheh...letak dalam peti sejuk dia ok je nasi tu..pastu goreng kuaetiaw..dah menu berbuka puasa...pastu malam semalam..hubby kena keluar lagi ..org bengkel nak amik kereta gi baiki..pastu lepas amik kereta..kitaorang beramai2 pergi naik komuter ke pantai dalam..satu hal la plak..nak kena naik tangga nak cross. pergi hala ke belah sana.plak...sebab hubby sewa kereta,..untuk 2 hari ni..sebab nak baiki kereta kitaorang tu..dah nak rayakan..biarla keta tu elok sket..maklumla keta pun lama..kena jaga lebih..nampak gaya keta tu 3 thn lagi la baru tukar ...hiks..kesian kan..hmm..nak beli kereta baru tak mampu lagi ni..duit banyak nak ke lain(ke lain??? shopping ler tu ehheeh)...tak dela..hehe..lgpun kita dalam proses beli rumah..jadinya duit banyak ler ke situ..ok la see u in next entry..aduii memikir petang ni pulak nak naik tangga ...uhuk uhuk....

5 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin