Monday, December 29, 2008

Di Sungai Gabai...hr sabtu 27.12.2008

Ptg sabtu tu lepas pi bengkel, hubby nak cek keta..tiap2 minggu gi bengkel, nak buat camne kan..hr selasa ke rabu...hubby kata nak pi kat air terjun, kita cakapla sungai gabai...kita pun tak pernah pi..tp baca dalam forum..cam best je...jadi hubby pun carikla peta nak pi sana...tu yang sampai jugak ke sungai gabai tu..masa ni dah kul 4 lebih ni...



hubby dan air..nak mandi tak bawak baju lebih..so sentuh jela air tu hehe...



awa pada mulanya takut ngan air..ni ngan adik ipar kita...



best gak kat sini...air jernih dan bersih je





sorila gambar senget...malas nak betulkan..nak tunjuk air terjun kat belakang tu...hehe..



2 Lovely Comment:

Blog Widget by LinkWithin