Friday, July 2, 2010

Mary Kay


Salam malam sabtu,

esok weekend yhuuuuu bestnyeee...saya sangat sukakan produk mary kay sekarang heheh..............kita dah start(kejap saya kejap kita huhu korang layan jela ye ).guna mary kay tahun lepas tapi cuma lipstick dan lip gloss saje....sekarang saya tengah mengumpul produk dari range mary kay dulu kita beli barang2 mary kay dari blog honey...sangat teruja tengok rupa dia yang comel ehhe

pastu kebetulan skrg kat opis memang dah ade ejen mary kay so sangat best la..tiap2 bulan saya order habisla kalau hubby saya baca huhuhu sure dia kata patut la duit selalu habis huhuhu rupanya membeli barang hehehe

sekarang ni kita dah ade cleanser set, lipstick, foundation, sun block, lip gloss, blusher, compact powder (tp kita tengah usha MAC, sbb kebetulan bedak MAC dah habis so try bedak Mary Kay tapi best gak hehe) ade lagi tak yang guna mary kay cam kita boleh kongsi pengalaman hehehe



2 Lovely Comment:

CPM honey_nurhaliza said...

patut la hanny tersedak2...rupa2 nya ada nama hanny..eeheh

vogue2704 said...

hehehe mestila akak sebut nama honey hehe

Blog Widget by LinkWithin